Sezamová sušenka s medem a kokosem, 50 g

 

Sezamová sušenka s medem a kokosem - lahodné snoubení sezamu a kokosu, které si určitě zamilujete! Je vyrobena z rýžové a kukuřičné mouky, tudíž je přirozeně bezlepková.

Sušenka obsahuje 11 % českého medu. 

Neobsahuje žádné umělé konzervanty, stabilizátory, barviva... prostě nic, co nemá ve zdravých sušenkách co dělat!

Dostupnost Skladem
24 Kč
   
Kód produktu 55
Kategorie Sušenky Mňamis
 

Složení: rýžová mouka, řepkový olej, český med 11 %,  kukuřičná mouka, pitná voda, třtinový cukr, sezamová semínka 7 %, strouhaný kokos 7 %, mořská sůl. 

Může obsahovat stopy arašídů, lepku.

Vyrobeno z přirozeně bezlepkových surovin!

Balení 50 g. 

Trvanlivost 3 měsíce od výroby (sušenky Vám budeme posílat maximálně 3 týdny od upečení, takže budete mít minimálně 9 týdnů na jejich spotřebu.

Celý proces výroby od vážení, zpracování těsta, formování na plechy i balení je ruční výroba.

 

 

A co Vám jednotlivé suroviny přinášení za benefity?

 

Rýžová mouka:

 

je vynikající surovinou pro pečení bezlepkových sušenek, dortů a nekynutých buchet. Neobsahuje gliadin (frakce glutenu) a má nízký obsah sodíku. Je to potravina lehce stravitelná, která vyvolává pocit nasycení. Neobsahuje lepek a je tak vhodná pro pacienty s celiakií a pro bezlepkovou dietu. Rýže obecně obsahuje kolem 7% proteinů a také nemá žádný gliadin. Tím se stává snesitelná pro pacienty s celiakií. Tuky v rýži bílé nenajdeme, protože ty jsou hlavně v klíčku a otrubách. V rýži, tedy hlavně v celozrnné, najdeme poměrně dobře zastoupené vitaminy řady B hlavně niacin, potom B1,2,6, a kyselinu listovou. Rýže je bohatým zdrojem fosforu a draslíku, méně už hořčíku. ještě méně vápníku a zinku a nejméně má železa. Bílá rýže není sice moc výživově bohatá, ale zato je velkým pomocníkem při průjmech a vyladění střevní sliznice pro kolitidě nebo gastroenteritidě. Pro osoby s vysokým krevním tlakem je rýže celozrnná a i bílá vhodnou potravinou pro svůj nízký obsah sodíku. Je důležité u osob s hypertenzí dobře odvodnit organizmus. To při běžném stravovacím návyku s používáním soli nelze. Sodík zadržuje tekutiny v těle, tím vznikají otoky a srdce je nadměrně namáháno. Co jsme řekli o hypertenzi a její léčbě rýží, lze říci i o vysokém cholesterolu LDL. V rýži není žádný cholesterol, má však dobré zastoupení vlákniny a ta zpomaluje vstřebávání žlučových kyselin ve střevě jichž játra využívají k tvorbě cholesterolu. Proto rýže je velice vhodnou potravinou pro osoby, které trápí nemoci srdce a oběhového systému. Rýže má zásaditý účinek, proto je potravinou, která pomáhá snížit překyselení organismu.

 

Řepkový olej:

Podle německé Společnosti pro výživu (DGE) patří řepkový olej k celosvětově nejzdravějším rostlinným olejům a je zcela jednoznačně doporučován ke každodenní konzumaci. Za největší klad řepkového oleje je konkrétně považován vysoký podíl kyseliny alfa-linolenové patřící do skupiny omega–3 mastných kyselin, které si lidské tělo nedokáže samo vyrobit. Proto je důležitý jejich pravidelný denní příjem prostřednictvím potravy. Řepkovým olejem se zároveň dodává značné množství dalších pozitivních mastných kyselin, jako je kyselina olejová. Ta je schopna udržet hladinu cholesterolu v těle v přiměřené rovnováze a tím chránit organismus před rizikem infarktu.

 

Kokos:

Strouhaný kokos je produktem z dužiny kokosového ořechu. Pravidelným používáním strouhaného kokosu do jídel si zlepšíte celkové zdraví, preventivně se uchráníte od mnoha civilizačních chorob a dokážete s ním i rychleji zhubnout.
V kokosu je spousta účinných látek jako voda, bílkoviny, sacharidy, tuk, železo, vápník, hořčík, fosfor, draslík, mangan, měď, zinek, sodík, omega 6 kyseliny, vitaminy B, C, kyselina listová, kyselina pantotenová. Konzumace kokosu je vhodná při odvápnění kostí, lámavosti vlasů a nehtů, osteoporóze, bolestech pohybového systému - způsobené přetěžováním nebo zvýšeným svalovým napětím.

 

Kukuřičná mouka:

Jestli má toto indiánské zrní nějaké eso v rukávu, tak je to velké množství glukózy. Ta je totiž nezbytným motorem naši mentální i fyzické energie. Navíc zvyšuje odolnost vůči stresu a podporuje soustředění. Kromě glukózy obsahuje kukuřice vysoké množství vitamínů skupiny B, které jsou důležité pro správnou funkci orgánů a zlepšují také stav vlasů, nehtů a pleti. Kukuřice navíc pomáhá i snižovat cholesterol! Obsahuje také železo, hořčík, zinek, mangan, selen – právě ty jsou důležité pro správnou krvetvorbu a okysličování buněk. Tyto stopové prvky navíc chrání správnou hladinu hormonů, zlepšují plodnost a potenci.

 

Med:

Med obsahuje minerální látky v takovém množství, které při pravidelné konzumaci medu kryjí část potřebné denní dávky, zvláště draslíku, kterého je obsaženo nejvíce. V medu je i několik desítek druhů antioxidantů, tj. látek, které kompenzují nežádoucí účinky volných radikálů, které údajně přispívají ke vzniku rakoviny. Všechny tyto uvedené i jiné skupiny látek jsou důležité pro správnou funkci organismu, tj. pro uchování zdraví. Pokud tyto látky chybí, dochází k nejrůznějším poruchám. Konzumace medu a dalších včelích produktů proto může pomoci při celé řadě nemocí, chronické únavě, alergiích, kožních problémech a mnohých dalších.

 

Sezamová semínka:

Tato semínka představují zásobárnu důležitých látek pro náš organismus. Obsahují kvalitní bílkoviny i základní esenciální mastné kyseliny. I proto jsou oblíbenou částí jídelníčku veganů a vegetariánů a nejen jich. Rovněž obsahují řadu vitamínů, minerálů a stopových prvků – z nichž můžeme uvést vitamin E, vitamíny ze skupiny B (thiamin, riboflavin a niacin), beta karoten, z minerálních prvků vápník, železo zinek, draslík či fosfor. Sezamové semínko má ze zmiňovaných látek právě vysoký obsah železa, proto mezi skupiny, kterým pomáhá jeho zvýšená konzumace, patří ženy a pacienti s anémií (chudokrevností). Ženám se doporučuje rovněž jeho konzumace v období menopauzy, kdy zmírňuje pocity návalů a pocení. Dále, díky jeho složení, sezamové semínko prospívá srdci a cévám a rovněž podporuje lepší obranyschopnost organismu. Prospívá rovněž i vlasům, nehtům a kůži pro obsah látek, jako jsou například zinek, beta karoten či vápník. Konzumace semínka pomáhá zvlhčovat střevní sliznici, což pomáhá při zácpě. Všeobecně je doporučován pro jeho všestranné působení sportovcům či pacientům při rekonvalescenci po nemoci a dalším.

 

Hmotnost 0.05 kg
 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.